نگفتم خدایا چرا من؟
نوشته شده توسط : سوگل

آرتور اشی (Arthur Robert Ashe)" قهرمان افسانه ای تنیس ويمبلدون به خاطر خونِ آلوده ای که در جریان یک عمل جراحی در سال 1983 دریافت کرد، به بیماری ایدز مبتلا شد و در بستر مرگ افتاد. او از سراسر دنیا نامه هایی از طرفدارانش دریافت کرد. یکی از طرفدارانش نوشته بود: چرا خدا تو را برای چنین بیماری انتخاب کرد، او در جواب گفت:

 در دنیا، 50 میلیون کودک بازی تنیس را آغاز می کنند. 5 میلیون نفر یاد می گیرند که چگونه تنیس بازی کنند. 500 هزار نفر تنیس را در سطح حرفه ای یاد می گیرند. 50 هزار نفر پا به مسابقات می گذارند. 5 هزار نفر سرشناس می شوند. 50 نفر به مسابقات ويمبلدون راه پیدا می کنند، چهار نفر به نیمه نهایی می رسند و دو نفر به فینال... و آن هنگام که جام قهرمانی را روی دستانم گرفته بودم، هرگز نگفتم خدایا چرا من؟ و امرز هم که از این بیماری رنج می کشم، نیز نمی گویم خدایا چرا من؟

خدا همیشه بهترین را برای بندگانش می خواهد. شاید این بیماری که الان در آن گرفتارم از یک وضعیت نامعلوم دیگر خیلی بهتر باشد...

 

 

 





:: برچسب‌ها: , همیشه با خدا ,
:: بازدید از این مطلب : 960
|
امتیاز مطلب : 315
|
تعداد امتیازدهندگان : 84
|
مجموع امتیاز : 84
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
دخترشب در تاریخ : 1389/11/24/0 - - گفته است :
مگه میشهههههههههههههه پیش آجیم نیام ... یه روز نیام بدون اون روز من مردم آجی .. پاسخ: الهی قربونت برم ابجی نازم

/weblog/file/img/m.jpg
دخترشب در تاریخ : 1389/11/24/0 - - گفته است :
سلامممممممممممممممممممممممممم نفسی .. سلامممممممممممممم آبجی عزیزمممممممم .. الهی فدات بشمممم همین حالا اومدم داشتم نظر میدادم یهو مشتری اومد ببخش
خوبی عزیزدلم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اوضات خوبه نازنینم؟؟؟؟؟
چقدر دلم واست تنگ شده

/weblog/file/img/m.jpg
دخترشب در تاریخ : 1389/11/23/6 - - گفته است :
الهی قربونت برم ناناسم .. خدا نکنه حالت گرفته باشه .. آجی منم همین ..

/weblog/file/img/m.jpg
دخترشب در تاریخ : 1389/11/23/6 - - گفته است :
سلام ناناس آجی .. خوبی؟؟پاسخ: سلام قربونت برم امروز حالم خوب نیست . . .

/weblog/file/img/m.jpg
امین در تاریخ : 1389/11/22/5 - - گفته است :
واقعاقشنگ بود.


موفق باشی.الان که دارم مینویسم ازرفتنم دلم گرفته وخوابم نمیبره دیگه داره کم کم میرسه.


ای کاش....
پاسخ: نفسم میگیرد درهوایی ،که نفسهای تو نیست

/weblog/file/img/m.jpg
دخترشب در تاریخ : 1389/11/21/4 - - گفته است :
دوست دارمممممممممم زیاد زیاد زیاد تر

/weblog/file/img/m.jpg
دخترشب در تاریخ : 1389/11/21/4 - - گفته است :
سلاممممممممممممممممممممممممممم مممممممممممممممممممممم عزیزدل آجیییییییییییییییییییییی .. سلاممممممممممممممممممممم آجی ناناسممممممممممم صبحت بخیرررررررررررر خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دلم واست تنگ شده

/weblog/file/img/m.jpg
یاسین در تاریخ : 1389/11/20/3 - - گفته است :
@} ;-

/weblog/file/img/m.jpg
یاسین در تاریخ : 1389/11/20/3 - - گفته است :
زیر و رو میشم هنوز از کمترین آشفتگیتم
خیلی دوست دارم بدونم من کجای زندگیتم
باز واسم درد دل کن من همه دنیامو میدم
واسه تکرار یه جمله که یه شب از تو شنیدم
من به تو نیاز دارم برگای تقویمو کندم
بذار با روزای روشن همه زخماتو ببندم
من به تو نیاز دارم تکیه کن به شونه ی من
هر جا دستامو بگیری میشه سقف خونه ی من
اگه باور کنم تقدیرو میمیرم
چقدر این لحظه های تلخ زیبائی
سکوتت بین ما فاصله میندازه
چطور برم سفر وقتی تو تنهائی

/weblog/file/img/m.jpg
دخترشب در تاریخ : 1389/11/20/3 - - گفته است :
سلاااااااااااااااااااااممممممم ممممم آجییییییییییییییییییییی نازممممممممممممممممممممممممممم م آجی مهربون من... قشنگ من ... عسلی منننننننننننننننننن صبح قشنگت بخیرررررر عزیزدلممممممممممممم .. خوبیییییییییییییییییییییییییی مهربونممممممممممممممم؟


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: